دلم هوای خودم را کرده است ...

عــــــشـــق بـــــلاگ

تنهایی یک پسر

دلم هوای خودم را کرده است ...

این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

همین...




برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



آهسته بیا

چیزی هم ننویس


نظر هم نگذار


همان که بخوانی بس است


من به بی محلی آدمها عادت دارم












خدایا

ماهت رو به اتمام است و گناهانم رو به ازدیاد!!


در این ساعات پایان میهمانی


میهمان جامانده‌ات را با غفران و بخششت بنواز
....



نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت15:40---27 خرداد 1394
لایک واقعا از وبتون خوشم اومد خسته نباشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عشق عشق بلاگ عکس عکس نوشته دلم هوای خودم را کرده دل این روزها زمان دوست دارم عشق بلاگ حرص به دست آوردن خودم باشم هرکس مرا میخواهد همین عشق بلاگ آهسته بیا چیزی هم ننویس نظر هم نذار همین که بخوانی بس است بی محلی آدم ها خدا خدایا گناه گناهانم ازدیار میهمانی غفران عشق بلاگ غمکده تنهاکده غم کده تنها کده عشق بلاگ تنهایی تنهایی یک پسر عشق عاشقونه عشق بلاگ

Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 529
بازدید دیروز : 520
بازدید هفته : 1576
بازدید ماه : 4879
بازدید کل : 459984
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ظرفشوی واشن برایت خرید لباس زنانه مارک سرور مجازی سرور مجازی طراحی سایت ارزان
هاست لینوکس گن لاغری کاسمارا هاست لینوکس cpanel

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دانلود آهنگ جديد